نام محصول : كتاب مدل بلوغ ريسك پروژه قیمت : -- ریال کد محصول : -- کاربرد محصول : ابزاری است برای سنجش توانمندی مدیریت ریسک توضیحات :

مدل بلوغ ریسک پروژه

 

هدف اصلی این کتاب، تشریح چگونگی استفاده از مدل بلوغ ریسک برای خوانندگان است. فصل‌های اول، «مدل بلوغ ریسک پروژه»، پنجم، «گردآوری داده‌های مدل بلوغ ریسک» و ششم، «ذی‌نفعان»، بیشترین ارتباط را با هدف فوق دارند. فصل ششم و پنج فصل بعد از آن، به‌منظور آشنایی خوانندگان با هدف هر پرسشِ مدل بلوغ ریسک و منطق واژه‌پردازی آن طراحی شده‌اند. واژه‌پردازی پرسش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که معیارهایی که قرار است در سنجش‌ها به‌کار گرفته شود را توصیف می‌کند. بنابراین، فصل‌های ششم تا یازدهم، فصل‌هایی هستند که احتمالاً اشخاص درگیر در سنجش‌های مدل بلوغ ریسک مکرراً به آن رجوع خواهند کرد.

کتاب مدل بلوغ ریسک پروژه، نوشته‌ی مارتین هاپکینسون و با ترجمه مهدی ابراهیمی، عبدالکریم پهلوانی و مهدی اسدی قراباغی توسط انتشارات مهربان با همکاری مرکز تحقیقات و توسعه مدیریت پروژه شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی برای نوبت اول در بهار 93 در 320 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 190000 ریال منتشر شده است.

 

 

 

مؤلف

مارتین هاپکینسون

مترجم

مهدی ابراهیمی، عبدالکریم پهلوانی، مهدی اسدی قراباغی

ناشر

انتشارات مهربان

سال انتشار:

1393

آدرس وب سایت فروش/لینک دانلود کتاب:

www.mehrabanshop.com

 


بازگشت